• Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem lub otrzymany produkt jest wadliwy. Jak mogę zgłosić reklamację?

    Wszystkie nieprawidłowości i uwagi odnośnie zamówień prosimy przesyłać na adres info@maisonduble.pl

  • Czy mogę domówić produkt do złożonego zamówienia lub połączyć zamówienia?

    Naszym priorytetem jest zrealizowanie Twojego zamówienia jak najszybciej. Czas pomiędzy złożeniem zamówienia a jego przygotowaniem do wysyłki jest bardzo krótki. Abyś mógł możliwie szybko cieszyć się zakupionymi produktami, zazwyczaj wysyłamy je tego samego dnia.

    Dokonywanie zmian w złożonym i realizowanym już zamówienia opóźnia realizację nie tylko tego konkretnego zamówienia, ale też innych. Dlatego po potwierdzeniu zakupu edycja zamówienia w jakimkolwiek zakresie nie jest możliwa.

  • Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granicę Polski?

    Przepraszamy, ale nie wysyłamy zamówienia do innych krajów.

  • Nie otrzymałam/em potwierdzenia zamówienia na podany adres e-mail, czy zamówienie będzie zrealizowane?

    Brak potwierdzenia najczęściej jest spowodowany błędem w podanym adresie email lub automatycznym przeniesieniem wiadomości do spamu.

    Zamówienie będzie zrealizowane, jeśli jest widoczne w historii zamówień (Moje konto -> Zamówienia). Jeśli nie jest widoczne, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

  • Czy w lokalizacji przy ul. Opłotek 29 mogę zrobić zakupy?

    Nie, w tym punkcie nie prowadzimy sprzedaży, nie ma też możliwości odbioru zamówień.

  • Mam problem z płatnością Przelewy 24, czy mogę dokonać zwykłego przelewu?

    Tak, możesz dokonać przelewu na poniższe dane:

    Uniscale Sp. z o.o.,

    ul. Opłotek 29,

    01-940 Warszawa

    nr, konta 33 1140 1010 0000 2556 2300 1001 (mBank SA)

    W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

  • Jak szybko realizowane są zamówienia?

    Dostawy realizujemy za pośrednictwem firmy transportowej Pago

    Zamówienia realizowane są od 1 do 2 dni roboczych. Gdy przygotujemy Twoje zamówienie do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail. Po opuszczeniu magazynu dostawa przesyłki zajmuje od 1 do 2 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji dostawy.


    Zamówienia z opcją odbioru osobistego nie są obecnie możliwe.