Login

Register

User Registration
or Anuluj
Login Close
---

---
A+ A A-

Maison du ble Partnerem Kampanii „Piękna bo Zdrowa” i „Walentynek z Gwiazdami”

 

 

Luty bieżącego roku obfitował w niezwykle ciekawe inicjatywy społeczne, które marka Maison du blé miała przyjemność wesprzeć.

 

Maison du blé społecznie: Kampania „Piękna bo Zdrowa”

Na początek, 10 lutego w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie odbyła się
V jubileuszowa gala finałowa Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa” pod honorowym patronatem Pani Anny Komorowskiej Małżonki Prezydenta RP. Celem kampanii przeprowadzonej z inicjatywy Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości była zmiana podejścia kobiet do własnego zdrowia i przypominanie o potrzebie regularnej profilaktyki raka szyjki macicy i innych chorób ginekologicznych. Do czego pod hasłem „NIE ZAPOMINAJ o badaniach ginekologicznych. NIEZAPOMINAJKI żyją dłużej!” przekonywały znane aktorki - ambasadorki kampanii, m.in. Małgorzata Foremniak, Maja Hirsch, Viola Kołakowska oraz Katarzyna Pakosińska. Podczas gali finałowej, która odbyła się w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie, jako partner wydarzenia, gościom zaserwowaliśmy nasze oryginalne ciastka francuskie w wielu różnych smakach na słodko. Symbolem kampanii był kwiat niezapominajki zdobiący specjalnie zaprojektowaną z tej okazji bransoletką, którą w podziękowaniu za wsparcie otrzymało Maison du blé.

Maison du blé romantycznie: „Walentynki z Gwiazdami”

Kilka dni później, 14 lutego zostaliśmy zaproszeni do Galerii Czajka Dorum Art na warszawskiej Pradze, gdzie znani artyści świętowali Dzień Zakochanych. Bajkowy świat z witraży, dzieła właścicielki, Katarzyny Czajki i niezwykłe fotografie jej syna, Michała Czajki oraz zapach świeżego pieczywa od Maison du blé w połączeniu z gruzińskim winem sprawiły, że zabawa była szampańska. Przybyli m.in: Monika Dzienisiewicz –Olbrychska z Andrzejem Kopiczyńskim, Maria Szabłowska z mężem, Markiem Lipińskim, Piotr Cyrwus z żoną Mają Barełkowską, Tadeusz Ross z żoną Sonią, Olga Borys z Wojciechem Majchrzakiem oraz Anna Korcz z Pawłem Pigoniem. Wieczór uświetnił recital Tomasza Martyńskiego i pokaz mody polskiej marki BezAle, podczas którego w rolę modelek wcieliły się m.in. Marta Kielczyk, Joanna Kurowska, Sylwia Wysocka, Oliwia Angerstein, Małgorzata Pieńkowska, Małgorzata Hilt oraz Tatiana Sosna-Sarno. Wieczór „Walentynki z Gwiazdami” poprowadziła Laura Łącz. Było romantycznie, rodzinnie, a dzięki m.in. naszym wypiekom (serwowaliśmy chleb wiejski, bułki losange i różnego rodzaju mini przekąski z ciasta francuskiego ) również wyjątkowo smacznie.

Nowość! Minikoszyki w ofercie Maison du ble

 

 

W ofercie Maison du Ble pojawiły się nowe atrakcyjne produkty: minikoszyki nadziewane warzywami. Na ciepło lub na zimno, są idealną przekąską, świetną np. do spożycia podczas przerwy w pracy lub w szkole.

Minikoszyki z warzywami dostępne są w czterech oryginalnych smakach:

  • pomidor-szalotka
  • warzywa prowansalskie
  • karczochy z bazylią
  • czarne oliwki ze smażoną cebulą i ziołami

 

MINI PANIERS SALES-4
Minikoszyki to smaczna, zdrowa i estetycznie wyglądająca forma śródziemnomorskiej przekąski, która zadowoli wszystkich wielbicieli "czegoś szybkiego, lekkiego i przyjemnego do zjedzenia". Pyszne, wilgotne i puszyste francuskie ciasto, zapieczone z nadzieniem zawierającym 100% naturalnych duszonych warzyw dojrzałych w promieniach śródziemnomorskiego słońca, przekona każdego, że "szybkie" może być także smaczne. Minikoszyki można spożywać na zimno lub na ciepło, na miejscu lub na wynos, same lub z dodatkami - świetnie komponują się z sałatką lub napojami. Są idealne do zjedzenia podczas przerwy w pracy lub w szkole - nie tylko smakują, ale i wyglądają apetycznie.

Pyszne Monokle w trzech nowych smakach

 

 

W ofercie Maison du blé w Polsce pojawiły się nowe produkty - monokle w trzech nowych smakach:
pizzowo-pomidorowy
ser i szynka
trzy sery z musztardą

Monokl to smaczna przekąska, idealna do spożycia "w biegu". Monokle Maison du blé można spożywać zarówno na zimno jak i na ciepło, "w biegu" i przy stole z rodziną lub przyjaciółmi, same lub z dodatkami: sałatką lub warzywami. To świetny pomysł na małą przekąskę w ciągu dnia, zarówno w domu jak i w barze lub restauracji. Spożycie na ciepło gwarantuje najlepsze walory smakowe i pozwoli delektować się bogactwem smaku i wyrafinowanym, delikatnym francuskim ciastem, z jakiego słyną wypieki Maison du blé.

Do produkcji używane są wyłącznie specjalnie dobierane półprodukty (ser, szynka, warzywa), które sprawiają, że monokle są przyjemnością, do której chętnie się wraca!

Monokle mają gramaturę 120 g i w opakowaniach zbiorczych są oferowane gotowe do wypieku. Czas wypiekania wynosi 15 min. - w dowolnym piekarniku rozgrzanym uprzednio do temp. 200°C.

Makaroniki - tradycja, nowocześność i wykwintny smak

 

 

Makaroniki Maison du blé to jedyna w swoim rodzaju przyjemność i wyjątkowa rozkosz dla podniebienia. Nie można ich nie spróbować! Dlaczego są takie wyjątkowe?

Makaroniki (fr. les macarons) to oryginalne ciastka produkowane w oparciu o tradycyjne przepisy francuskich cukierników. Znane co najmniej od kilkuset lat, nad Loarą zostały uznane za francuskie dziedzictwo narodowe. Ich historia sięga średniowiecza - we Włoszech w XIII w. pieczono ciastka z mielonych migdałów z dodatkiem miodu i białek jaj. Współczesne makaroniki, które przyjęły obecną formę w XX w., to eleganckie ciastka o unikatowych smakach i niezrównanym wyglądzie. Podobne do bezów, mają okrągły kształt, cienką , naturalnie błyszczącą skórkę oraz kremową konsystencję, która skrywa subtelną słodycz.

Makaroniki Maison du blé produkowane są zgodnie z renomowaną francuską recepturą i zgodnie z tradycyjną metodą, co zapewnia im niezrównany elegancki wygląd i unikatowy smak, który charakteryzuje wyjątkowo subtelna słodycz.

W makaronikach smak ciasta łączy się harmonijnie z delikatnością nadzienia. To ciastko, które dosłownie „rozpływa się w ustach” - najpierw jest lekko chrupiące, następnie miękkie i kremowe. Na jego niepowtarzalny smak składają się migdały, ciasto, nadzienie, czekolada, owoce i krem.

Do produkcji makaroników Maison du blé używa się:

- 100% migdałów z Walencji, mielonych specjalnie w tym celu bezpośrednio w procesie produkcji

- Czystego cukru pudru

- Świeżej bitej śmietany bez barwników azowych

- Najlepszego francuskiego masła

- Do produkcji makaroników czekoladowych używana jest wysokiej jakości czekolada o intensywnym smaku i zawartości kakao 72%, uzyskana z mieszanki ziaren kakao z Tanzanii, Wysp św. Tomasza i Wybrzeża Kości Słoniowej.

Makaroniki Maison du blé to ciasteczka w eleganckich małych porcjach "na raz", tworzące nastrój wykwintnego relaksu. Nadają się idealnie do podania na eleganckiej tacy, są świetne np. podczas przerwy kawowej, do poczęstowania znajomych w pracy, do podania na imprezie z przyjaciółmi, na bankiecie, coctail party, na wszelkiego rodzaju seminariach i spotkaniach o charakterze profesjonalnym. Charakteryzują się niską zawartością cukru.

Wyjątkowe wypieki francuskich mistrzów - teraz w Polsce

PatrickEyroi200923 CustomNajlepsze paryskie hotele i restauracje dbające o jakość produktów podają swoim klientom świeże pieczywo Frederica Lalos. Jest ono również dostępne w kilkunastu paryskich piekarniach sieci Le Quartier du pain (Dzielnica Chleba). Zachowanie tradycyjnych metod wypieku, absolutne mistrzostwo receptur i procesu wypiekania, oraz przede wszystkim wyjątkowy smak sprawiają, że jego chleby, bagietki, bułeczki i rogaliki nawet w światowej stolicy piekarzy należą do najbardziej pożądanych!

Teraz możesz delektować się tym wyjątkowym smakiem tak samo jak bywalcy najlepszych paryskich bulanżerii. Prawdziwie mistrzowskie dzieła paryskich piekarzy - dzięki Maison du blé, teraz są dostępne blisko Ciebie, w sklepie w Twoim mieście. Bon appetit!

 

 

Dlaczego pieczywo Maison du blé jest tak wyjątkowe?

- Z najlepszych produktów - z najlepszej francuskiej mąki

- Na domowym zakwasie

- Długi czas rośnięcia ciasta w procesie fermentacji drożdży

- Wstępnie wypiekane w tradycyjnych piecach piekarniczych

- Bez dodatków i polepszaczy

- Bogate w błonnik 

Copyright Maison du blé 2013